VERONIKA MAGGIO

Jag har så mycket att berätta men jag hinner lixom inte. I förrgår tog jag en sväng till Modehuset med Amanda och senare cyklade jag bort till stan och köpte lite som jag visar i ett annat inlägg. På kvället åkte jag till Becca och fotade henne bland annat och dom bilderna har ni i några inlägg längre ner.

Igår var det Rix Fm, och det var grymt! De bilderna kommer upp i nästa vecka eller i helgen. Och idag var Veronika Maggio och uppträdde inne i stan. Helt underbart, hela stan var fylld osv. Fint.

Och jag borde sova nu, ska nämligen upp vid 8 och sen ska jag till kyrkan och ta konfirmationbilder och på söndag åker jag på konfirmationsläger på Gotland. Så ingen bloggning då utom lite tidsinställda.

Men nu ska jag sova, natti♥


Jätte fina bilder! :D

2011-10-05 // 17:27:49

Åååh, grymma bilder på världens grymmaste! :DD

2012-01-06 // 02:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback