Such a night.

Kom nyss hem typ. Egentligen skulle jag vara hemma vid halv nio, men jag tog fel på bussarna osv. Mamma och jag har nämligen varit på valpkurs med vovven och han har varit en riktig ängel som har fått stå ut och väntat på buss i 1,5 timme(♥). 
Nu har jag iallafall landat i sängen och datorn och ska kolla på O.C. Har börjat om på säsong 1 igen, för senaste gången jag såg hela serien var typ 2007 eller något så tycker att det är god tid att se den igen. 

Ska sluta babbla om ingenting nu, godnatt.


Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-12 // 21:13:49

vilken fin bild! :)

2012-05-06 // 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback