Tips på spel till iPhone

Iochmed att jag har legat hemma sjuk hela dagen så tänkte jag att jag kunde visa några spel som jag har fördrivit tiden med idag. Alla finns till iPhone, om dom finns till Android vet jag inte.
DragonVale. Man typ sköter om drakar köper nya drakar osv. Låter tråkigt, och det kanske inte är så kul egentligen men det är sjukt beroendeframkallade!
Bloons TD 4. Man ska ta sönder ballonger med saker som man köper med pengar som man "vinner". Jag kan spela detta i flera timmar. Kul när man inte har något att göra!
Order Up To Go. Detta började jag spela idag och jag har verkligen fastnat för det! Man driver en restaurang och ska göra sina kunder glada. Det är verkligen riktigt kul!
Draw Something. Jag tror itne att någon har misst detta spelet? Man ska iallafall rita något och sedan ska den andra personen gissa vad man har ritat och vise versa.

Här är mina favoriter just nu. Och förlåt för dom dåliga bilderna, men jag hoppas att ni iallafall ser vad de föreställer? :)


gutt melle ;)

2012-03-10 // 11:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback