My universe will never be the same

Två bilder från Instagram (Om ni vill följa mig så heter jag @melliiee)

Ikväll har jag, som många andra, kollat på premiären av BigBrother. Fast såg inte hela. Jag ska snart gå och lägga mig, har bestämt mig att inte vända på dygnet som jag gjorde på jullovet, det blev väldigt jobbigt att vända tillbaka! Så, godnatt!


Hej! Skulle du vilja vara med i min fototävling (tema - kärlek) och ha chansen att vinna grymma priser! Jag trodde väll det! Så klicka in dig på min blogg och var med du också!

http://steffie.webblogg.se/2012/february/fototavling-karlek-1.html

Kram!

2012-02-20 // 15:09:31
» Lisse

Söt blogg!

2012-02-20 // 15:59:54

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :D

2012-02-20 // 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback