I wanna stay up all night.

Det var ett bra tag sedan jag bloggade senast, så vad har hänt sedan dess?
Jag fick lämna in min iPhone på lagning och fick en jobbig lånetelefon men fick tillbaka den snabbare än väntat, och inte nog med det; utan jag fick en helt ny.
Jag har varit på Ullared och köpte bl.a dessa fina saker. Visar allt i ett annat inlägg.

Det har varit storm och spöregnat ena dagen och nästa dag har det varit solsken och 10grader. (snön, kom!)
Jag har blivit beroende av dessa fina killar. 1D.

Idag var det gymnasiedag och jag har till 96% bestämt mig vart jag vill gå. Känns kanonbra!


sv; Tack! :D

2011-11-30 // 22:38:04

Riktigt fina bilder. Gillar din blogg starkt! :)



ps. Vinn ett Ihpone 4/4s skal! http://linneamatros.se/2011/november/tavling-iphone-skal-1.html

2011-12-01 // 16:44:53

fin bild, den där med rengdroppar =)

2011-12-01 // 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback